ortodonti
diş teli
ortodonti fiyatları

Ortodonti:

• Her yaşta dişlere braket takılarak ortodontik tedavi yapılabilir.
  • Ortodonti diş hekimliğinde bir uzmanlık dalıdır.
  • Ortodontik tedaviler yaşam kalitesini artıran bir tedavi yöntemidir.

Ortodonti Fiyatları

Ortodonti fiyatları ve ücretleri ortodontist uzman hekim muayenesi sonucunda en sağlıklı şekilde belirlenebilmektedir.

Ortodonti tedavisinde diş teli takılması ve ortodsonti fiyatları vakanın durumu, tedavi süresi ve ortodonti tedavisinde kullanılacak malzemeye göre değişiklik göstermektedir.

En doğru ortodonti tedavi fiyatlandırması dental muayene sonrasında panaromik röntgenlerin çekilmesi ile belirlenebilir. Diş teli fiyatları için ortodonti uzmanınıza muayene olabilirsiniz.

Eğer diş minesinin yapısı normal ise, ortodontik tedavi sırasında hijyene dikkat edildi ise, dişlerin çürümesi engellendiyse, dişler doktorun tarif ettiği şekilde fırçalandıysa, teller çıktıktan sonra dişler herhangi bir zarar görmez, korkulmasına gerek yoktur.

Yetişkin hastalar için ortodontik tedavide herhangi bir yaş sınırı bulunmamaktadır. 18 yaşından sonra iskeletsel bir program var ise ortognatik cerrahi ile her yaşta bu tedavi yapılabilir. Sadece dişlerinde eğrilik bulunan yetişkin hastalarda her yaşta bu tedavi rahatlıkla yapılabilmektedir.

Dişlerin çapraşık olması önlenebilir mi?

Bu en çok merak edilen sorulardan bir tanesidir. Kazanılmış ortodontik bozukluklar önlenebilir. Yani eğer çocuğunuza ağız hijyeni alışkanlığını kazandırabilirseniz,  onu şekerden uzak tutabilirseniz, dişlerinin erken çürümesini ve erken süt dişi kaybını engelleyebilirsiniz,  Erken süt dişi kaybına bağlı olarak ortaya çıkan çapraşıklıkları önleyebilirsiniz.

Ama çocukta dişlerde büyük, çeneler küçük ise,  dişler çene kemiğini içerisinde sığmıyorsa bu tarz bir çapraşık önlenmesi her zaman mümkün değildir ve bu uyumsuzluğa sahip çocuklar her zaman diş teli tedavisine ihtiyacı duyacaktır.

Detaylı Bilgi ve İletişim Formu
 Ad ve Soyad